Betaal later met Klarna  Klarna

Helpcentrum


Informatie over de verzending

WELKE VERZENDMETHODEN ZIJN BESCHIKBAAR?
Wij bieden GRATIS verzending wereldwijd

Hoe lang duurt het voordat ik mijn pakket ontvang?
Voor 23:00 besteld is vandaag verzonden. De levertijd ligt tussen de 10 en 30 dagen. COVID-19 kan zorgen voor vertraging. U kunt uw bestelling binnen 24 uur annuleren, na 24 uur is annuleren niet meer mogelijk i.v.m. logistieke proces.

WAAR KAN IK MIJN TRACKING NUMMER VINDEN?
Wanneer uw artikelen zijn verzonden, ontvangt u van ons een e-mail met een trackingnummer.

Belastingen en heffingen

Wanneer uw bestelling is geplaatst wordt deze de volgende dag verwerkt en verzonden. Alle standaard verzending & back-orders orders & wereldwijde express verzending worden verzonden DDU, "rechten en belastingen niet betaald" uit Azië, en we verzamelen niet de BTW, rechten en / of belastingen en kan niet voorspellen wat uw geschatte lading kan zijn. Klanten zijn verantwoordelijk voor alle toepasselijke invoerrechten en kosten. Om uw pakket op te halen, moeten extra kosten worden betaald om de douane vrij te maken. Aangezien wij naar meer dan 50 landen verzenden, kan het in sommige landen nodig zijn om extra kosten te betalen onder rembours (Collect On Delivery). In dit geval worden de kosten betaald aan de lokale vervoerder. Vorola int geen kosten en heeft geen controle over wat lokale overheden in rekening brengen.


Betalingsinformatie

WELKE BETAALMETHODEN ACCEPTEREN WE?

Wij accepteren betalingen via Klarna, Ideal, bancontact en creditcard. Als u niet zeker weet of uw betaalmethode wordt geaccepteerd, volg dan de stappen op de betaalpagina om uw betaalmethode te bevestigen.

IS HET VEILIG OM ONLINE BIJ ONS TE KOPEN?
Wij gebruiken Klarna, Ideal en Mastercard om al onze bestellingen te verwerken via een beveiligd betalingssysteem.

Bestellingen en retourzendingen

HOE KAN IK EEN BESTELLING PLAATSEN?
Bestellingen kunnen worden geplaatst via onze beveiligde betaalpagina. Om een aankoop te doen, klikt u op "Toevoegen aan winkelwagentje" op een van onze producten en plaatst u uw bestelling.

HEB IK EEN ACCOUNT NODIG OM TE BESTELLEN?
Er is geen account nodig om een bestelling bij ons te plaatsen.

Met wie moet ik contact opnemen als ik vragen heb?
Indien u vragen of opmerkingen heeft over uw bestelling, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen op het volgende adres:
info@Vorola.nl

HOE KAN IK MIJN BESTELLING ANNULEREN OF RETOURNEREN?
Om een retourzending te sturen, neemt u contact op met onze klantendienst op info@Vorola.nl  en wij zullen u het retouradres bezorgen. Zodra u uw retourzending heeft bevestigd, kunt u het product naar ons terugsturen via een koerier van uw keuze.